Cabina Foto Look este o adevărată explozie de bucurii, emoții, zâmbete și amintiri tipărite instantaneu, pentru a perpetua sărbătoarea ta și a o face mai distractivă.

REZERVA ACUM: +40 748 313 803

Follow me on instagram

© 2016 Cabina Foto Look

Blog

Cabina Foto Look / Nuntă  / BLOG  / Cum organizam un banchet

Cum organizam un banchet

 

Fie că ai terminat clasa a VIII-a, a XII-a sau o facultate, te poți considerat în mod automat absolvent. Pentru a sărbători un nou început și a-ți lua rămas bun de la anii de neuitat pe care i-ai petrecut între pereții școlii sau a universității, lângă prieteni, colegi și profesori, poți organiza un banchet . Paragrafele următoare vin ca un ghid pentru absolvenți și răspund la întrebarea „cum organizăm un banchet ?”. Imaginați-vă că e un suport de curs primit de la profesori pe care ar fi binevenit să îl cunoașteți.

Cum alegem ținuta pentru banchet

Un lucru la care se gândesc atât fetele, cât și băieții este ținuta care trebuie pregătită din timp. Dacă vi se pare mult mai ușor să alegi îmbrăcămintea unui elev sau student în comparație cu rochia unei eleve sau studente, atunci greșiți. Costumul pentru banchet , care pare la vedere un element simplu, trebuie să se asorteze cu cămașa, cravata sau papionul, să se potrivească siluetei, să fie ales conform mărimilor, nici mai larg, nici mai strâns, și, cel mai important, să se potrivească personalității băiatului. Astfel, fie că acesta își alege culori clasice, reci (negru, albastru închis, gri), fie culori deschise (roz, alb, albastru), absolventul trebuie să se simtă confortabil în propria piele.

În sezonul dat se poartă costumele și cămeșile slim, care se modelează foarte bine pe figură. Dacă nu vreți să dați greș, ar fi recomandat să vă faceți costumul la comandă. Înainte de a alege materialul, mergeți la croitor și cereți un sfat referitor la grosimea și culoarea stofei. Nu întotdeauna ceea ce vi se pare frumos și potrivit, poate deveni un costum elegant pentru un banchet de absolvire.

Fetele sunt cele care țin foarte mult la ținuta sa, în cazul acestora fie că optează pentru o rochie din magazin, fie că preferă să și-o coase, absolventele trebuie să se consulte una cu cealaltă pentru ca două dintre ele să nu fie cu aceeași haină. Dacă știți ce model ați prefera pentru seara de banchet și v-ați decis referitor la culoare, ar fi de preferat să fie cusută la comandă. În acest caz, magazinele ar putea deveni o dezamăgire, iar rochia perfectă pe care vi-o imaginați s-ar preschimba în alta complet diferită față de cea dintâi. Dacă nu aveți o imagine în minte, probați mai multe rochii în căutarea ținutei perfecte pentru banchetul de absolvire.

Coafura și machiajul sunt și ele niște elemente indispensabile care creează ținuta. Aceste se aleg doar după ce ați cumpărat rochia. Ele trebuie să se asorteze cu stilul îmbrăcămintei. De asemenea, părul trebuie să fie aranjat în așa modalitate încât să nu pună în evidență defectele, un gât prea lung sau prea scurt, o frunte prea lată ș.a., ci calitățile domnișoarei. Make-up-ul trebuie să fie ales în dependență de vârstă, culoarea rochiei și stilul acesteia (vintage, de prințese, sirenă ș.a.). Un machiaj de seară mult prea închis sau strident poate strica aspectul per ansamblu și, în mod automat, impresia celor prezenți la banchet .

Organizarea banchetului de absolvire. Ponturi

  1. Apela-ți la ajutorul unui organizator de evenimente. Aveți nevoie de o persoană terță care își cunoaște bine domeniul și vă poate ajuta cu locația, serviciile foto – video de calitate, invitațiile, meniul, cu decorul și muzica.
  2. Estimați în prealabil ce sumă de bani vreți să scoateți din buzunare. Faceți un poll pe Facebook în fiecare grupă/clasă și întrebați-vă colegii de suma optimă pentru ei. În dependență de aceasta veți putea alege sala și celelalte elemente componente ale banchetului vostru.
  3. Aflați din timp câți profesori vor veni. Nu vă sfiați să concretizați de câteva ori dacă aceștia vor veni să vă felicite și să vă ureze un drum bun. Subliniați de fiecare dată că în cazul în care primiți un răspuns negativ, atunci nu mai aveți locuri la masă. Nu de fiecare dată managerul de la locație vă poate face rost de un meniu în plus, iar profesorul întârziat nu va mai avea mâncare.
  4. Notați cu precizie numărul elevilor/ studenților și a invitaților prezenți la banchetul de absolvire. Listele date, după ce au fost primite de locația unde va avea loc evenimentul, nu mai pot fi modificate. În dependență de acestea, se cumpără produsele necesare pentru fiecare porție. Astfel dacă mama vrea să vă surprinde în ziua banchetului sau aveți o prietenă geloasă care s-a răzgândit pe ultima sută de metri, explicații politicos, din timp, că nimic nu mai pot fi schimbat.
  5. Aranjările la mese. O masă din sala de banchet poate avea între 10-12 locuri. Aranjați-vă în dependență de grupe, prieteni, colegi apropiați. Luați în considerare că la o masă unde sunt atât fete, cât și băieți, vă puteți amuza mai mult. În acest caz va fi un echilibru.
  6. Alegeți cu prudență muzica. De cele mai multe ori la banchetul de absolvire este chemat un DJ care singur alege și mixează muzica. Nimeni și nimic nu vă încurcă să veniți și cu un playlist propriul sau cu câteva piese dorite.

Sper că textul dat va fost de folos și ați avut parte de un banchet de vis. Dacă aveți nelămuriri sau completări, aștept comentariile voatre mai jos. Succes la examene!